Sotsiaalmeedia turundus (SMM)
SMM (Social Media Marketing) on vahend klientide ligimeelitamiseks ja müügi suurendamiseks sotsiaalsete võrgustike abil.
Strateegia
Kõik algab plaanide koostamisest ettevõtte ärieesmärkide saavutamiseks. Strateegia aitab ennustada sotsiaalmeedia reklaamimise võimalikku mõju.
Lehe vormistamine
Ettevõtte konto on teie ettevõtte nägu sotsiaalmeedias. Kõik peaks välja nägema professionaalne: alates logoga kaanest kuni postide kujunduseni.
Lehe täitmine sisuga
Leht on vaja täita kasuliku teabega, mis vastab teie vaatajaskonna huvidele ja aitab selle probleeme lahendada.
Milleks see on mõeldud? Kvaliteetne sisu näitab teie pädevust, võidab usaldust ja suurendab potentsiaalsete klientide lojaalsust.
Sotsiaalmeedias reklaamimine
Sisu avaldamisest ei piisa, seda tuleb reklaamida. Sihtrühmale on vaja näha teavet teie ettevõtte kohta.
Sotsiaalmeedia reklaame näidatakse kasutajatele, kes vastavad teatud kriteeriumidele: sugu, vanus, asukoht jne.
Hea teada
- Kõik tegevused sobivad reklaamimiseks. On üks ettevõte, mille jaoks saate teha otsemüüki. On ettevõte, mis peab pildi looma. On ettevõte, mis vajab potentsiaalsete klientidega suhtlemiseks täiendavat suhtluskanalit.
- Teie sotsiaalmeedia leht on praktiliselt teie teine sait. On vaja jälgida lehte, täita see kasuliku teabega.
- Ettevõtte erinevaid valdkondi tuleks edendada erineval viisil.
- Lehele sisu lisamise võti on regulaarsus. Ole konkurentidest samm ees!
- Pidage meeles: peate kiiresti vastama potentsiaalsete klientide küsimustele, kommenteerima nende arvustusi. Ole alati viisakas.